Трудові відносини між приватним підприємцем та працівником по процесу оформлення, документації, яка обов’язково потрібна, по суті нічим не відрізняється від оформлення працівників на будь якому підприємстві. Однак є кількісні обмеження найманих працівників, які відповідно до законодавства можуть бути працевлаштовані ФОПом, це залежить від того, на якій системі оподаткування перебуває ФОП.
Розглянемо основні моменти:
⚡ ФОП на 1й групі ФОП не може наймати працівників, на 2й групі – до 10 найманих працівників, на 3й групі та загальній системі – кількість працівників необмежена;
⚡ Трудові відносини мають бути оформлені правильно, адже за порушення наразі великі штрафи – прийняття розпочинається з заяви працівника про прийняття, передача роботодавцю необхідного пакету документів, укладення трудового договору, видання роботодавцем наказу про прийняття, обов’язково повідомити територіальний орган ДПС України про прийняття працівника, перш ніж допустити його до роботи;
⚡ ФОП в кінці кожного кварталу зобов’язаний подати звіт – Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску ( F0500107), який має містити – головний документ, додаток 1, додаток 4ДФ, додаток 5 (якщо в даному кварталі були прийнятті або звільненні працівники), додаток 6.
🔥 Кадровий облік — важлива складова у підприємницькій діяльності, адже все має бути чітко, вірно і в строки, тому що помилки караються великими штрафними санкціями.
✅ Замовляй у «Надійного бухгалтера» — ми перевіримо, відновимо за необхідності, та налаштуємо кадровий облік саме твого ФОП.