+380669102663 / +380989493318
        

Реєстрація ФОП

Якщо Ви прийняли рішення займатись підприємницькою діяльністю, необхідно зареєструвати ФОП. Наразі зареєструвати ФОП можна двома шляхами:

  1. Онлайн через портал державний послуг «Дія»;
  2. Шляхом подання пакету документів до ЦНАПу державному реєстратору.

Для  реєстрації ФОП необхідна така інформація:

  • фото або скан паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою) та коду;
  • основний та додаткові КВЕДи*;
  • система оподаткування**;
  • номер телефону;
  • електронна пошта;
  • довіреність (якщо реєструє ФОП довірена особа через ЦНАП);
  • ключ ЕЦП з паролем (якщо реєструємо через портал «Дія»).

* законодавством не визначена мінімальна чи максимальна кількість КВЕДів. Потрібно виділити 1 основний – це основна діяльність майбутнього підприємця, інші – додаткові. Підбираємо КВЕДи за посиланням – http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/kv10_i.html. Слід уважно ставитись до їх підбору, так як здійснення діяльності не по зареєстрованим, або забороненим КВЕДАм на єдиному податку може призвести до штрафних санкцій, або взагалі позбавленням підприємця статусу платника єдиного податку.

** спрощена чи загальна система оподаткування;

Після подачі відповідної форми заяви на реєстрацію ФОП на порталі «Дія», та пакету документів, якщо подаємо документи через ЦНАП підприємець має отримати документи:

  1. виписку – через 3 дні після того як зафіксований процес реєстрації ФОП в державному реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) отримуємо документ в електронному вигляді, якщо заява подавалась через портал «Дія», чи безпосередньо у ЦНАПі, якщо пакет документів було подано державному реєстратору;
  2. витяг з реєстру платників податків – видається після реєстрації та подачі заяви на застосування спрощеної системи в податкову, шляхом подання заяви «Запит на витяг». Якщо дана заява була подана через електронний кабінет платника, то витяг отримується в онлайн режимі шляхом надходження листом з податкової в електронному кабінеті. Якщо заява подавалась безпосередньо в паперовому вигляді в податкову то отримаємо витяг в податковій.

Слід зазначити, що незалежно від того виписка та витяг отриманий в електронному вигляді чи безпосередньо в ЦНАПі та в податковій з «мокрими» печатками – юридичну силу вони  мають однакову.

За більш детальною консультацією або замовлення послуг, звертайтесь в «Надійний бухгалтер» 

Контакти +380669102663, +380636871388, +380989493318